Annonser från BloggPartner

Vi fick en vit vinter så var tacksamma!

Holy macarony vad mycket vi snö vi har fått över natten! Så här såg det ut utanför mitt fönster i morse (jag har ett takfönster men ändå!):
När jag kom hem från skolan hade lite sjunkit undan, men det är ändå mycket kvar. Jag kan inte öppna fönstret!
Så vad tycker vi om detta snökaos vi hamnat i? Klart att det inte är toppenkul att pulsa till skolan eller att få snö i ögonen, men det är ändå coolt att det snöar så mycket tycker jag! Jag har aldrig upplevt en sådan här vit och kall vinter, i alla fall inte som jag kommer ihåg. Jag önskar att jag vore liten i år för då skulle jag garanterat springa omkring i snön tjugofyrasju och åka bob och pulka. Nu på äldre dagar har jag nämligen insett att det helt enkelt inte är värt att krångla på sig termobyxor och bli genomfrusen och blöt för lite pulkaåkning och snöänglar.
Min bror tror halvt på skoj, halvt på allvar att detta är början på en ny istid. Jag vet inte vad jag ska tror om det, men en sak vet jag: Det blir mindre coolt när snön smälter bort....
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner