Annonser från BloggPartner

lycka!

Hej!
Jag ska dela med mig av min lycka till er!
Jag har ingen egen digitalkamera, så jag lånar min pappas, eftersom att han inte använder den så ofta.
Men, idag! Idag så fick jag inte en egen kamera, men ett eget minneskort, så nu kan jag ta massor av bilder och sen byta minneskort när jag är klar. Det kanske låter lite krångligt, men det är det inte faktiskt! Det är jätteskönt! Just nu i alla fall :)
Mitt nästa "stora" inköp kommer att vara en ny kamera. Digitalkamera, för systemkamera är både mycket större och dyrare, det pallar jag inte!
(kom på att det står munki inte munky som vår blogg egentligen heter.. hehe FAIL!)
Riktig lycka det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner