Annonser från BloggPartner

Adium

Hej!
Igår fick jag ett tips om ett program som heter Adium. Det är ett chattprogram och när man har använt det i en timma eller något så tycker man (tyckte jag i alla fall) Att det är jättebra! Förut så chattade jag på msn, men det dampar ju hela tiden, man loggas ut och hej och hå... Sen fick jag ju det här tipset, *kärlek* inte ett enda lagg ens! Det är toppen!
Så för er som har Mac, testa! Det är mycket bättre än msn :) Plus att jag tror att windows datorer också kan använda programmet, jag kommer inte ihåg vad det stod.
I vilket fall som helst är det ett bra program, så testa själva och kanske till och med tipsa andra! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner