Annonser från BloggPartner

Juli 2009

Jag tittade runt lite på gamla bilder på min dator och fann då ett antal bilder från juli 2009, alltså tagna för exakt ett år sedan på mig och I. Är det bara jag, eller har vi förändrats ganska mycket utseendemässigt sen dess?
2009
2010


Jag tycker i alla fall att vi ser ganska små ut där om man säger så ;) Jag ska se ifall jag hittar fler bilder som är gamla bilder ;) när vi snackar gamla bilder då är dom inte bara en vecka gamla, utan då är dom verkligen gamla ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner