Annonser från BloggPartner

Motvind

Just nu har jag verkligen ingen tur...
Var hos mr. doktor idag och fick veta att jag har öroninflammation och inte får bada. (y)
För övrigt så slår Sverige värmerekord och i veckan har jag inte kunnat göra mycket mer än att ligga i soffan och sova typ... Känns kul! Det blir ju inte bättre av att jag kommer dra i mig 150 tabletter på 10 dagar... Sånt man får leva med.
Jag läste faktiskt i expressen att de som upplever svåra motgångar i livet är de som är lyckligast. Man måste veta hur det känns när det gör riktigt ont för att kunna känna lyckan och inte ta den för given. Så det piggar ju upp lite :)
Nu är jag i alla fall tillräckligt frisk för att kunna sitta vid datan igen, mohahaha ;)
Förhoppningsvis blir jag frisk i veckan så jag kan börja träffa folk igen och börja lite med träningen igen, bada får jag ändå inte, även om jag blir frisk snabbt.
Det var allt!
Ha det skönt på stranden, vid sjön, vid havet, vid poolen, i solen alla vanliga Svenssons!
Själv ska jag försöka få tillbaka medvinden igen! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner