Annonser från BloggPartner

Lite random inlägg (:

Jag har inget fungerande internet hos min pappa just nu, så får passa på att skriva ett litet inlägg nu (är hos min mamma en kortis).
Igår bakade jag äppelpaj som jag fotade, och tänkte att jag äntligen skulle lägga upp lite i kategorin baka. Tyvärr finns bilderna inte på datorn här så det suger ju. Den var jättegod i alla fall! :) Recept finns här: http://www.smulpaj.se/appelpaj
Världens enklaste. Sedan hade jag i typ en halv dl kokosslingor i själva smuldegen och även lite vaniljsocker och potatismjöl över äpplena.
Wiii!
Självutlösaren for the win!
♥I
PS. Ni tittar på EqualsThree/RayWilliamJohnson va? Om inte är det dags, han är askul: http://www.youtube.com/user/raywilliamjohnson?blend=1&ob=4

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner