Annonser från BloggPartner

Solförmörkelse

Igår såg jag Eclipse med några kompisar. Enligt mig var den bättre än New Moon, men svårt att säga om den var bättre än Twilight. Den här filmen var i alla fall roligare och man kunde även skratta när den skulle vara seriös, vilket är bra. Ingen deppig film alltså. Fast speciellt spännande kan jag inte påstå att jag tyckte att den var. Det var en massa pauser emellan allt de sa och därför blev den lite segare, men den var ändå lagom lång tyckte jag (drygt två timmar).
Mer positivt var att jag (i princip) förstod handlingen, utan att ha läst böckerna och att Jacob (Taylor Lautner) var snyggare i den här filmen än i de båda tidigare. Edward (Robert Pattinson) var dock snyggast i första filmen.
Eclipse får fyra av fem Munkysar

Förresten var det underbart väder igår! Kändes verkligen som utomlands - både på dagen och på kvällen. Mer sånt, tack!
♥I

Kommentarer
Postat av: ida

Svar: Ja, de va riktigt smart :P

2010-07-04 @ 11:41:05
URL: http://writtenbyida.blogg.se/
Postat av: jasmin

hahhahaha vad fina bilder :DxD

2010-07-06 @ 14:14:02
Postat av: i

jasmin: hahahahah xD

2010-07-06 @ 18:29:52
URL: http://munky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner