Annonser från BloggPartner

Ximending

Jaaa, vad ska man säga klockan slår strax 7 och jag vaknade nyss.
Dagarna börjar närma sig mot slutet och jag saknar redan Sverige, undra hur det här skulle gå om jag nu valde att plugga här(OCAC) i år istället för en slapp semester....
Igår blev det shopping shopping som vanligt, men själv den här gången! Tror nog att jag får börja sluta shoppa, snart får inte allt plats i resväskan och jag har massvis med saker och ting kvar, som jag ej har köpt....
Bilder från Ximending





Kanske börjar bli lite uttjatad men ännu en lunch hos Sushi Express! xD Kommer verkligen sakna stället när jag är hemma i Sverige igen, men jag lär nog komma tillbax nästa år maybe ;)
Sushin på bilden smakar lite weird tycker jag, men det var värt att testa ändå :)
Om några timmar vaknar syrran och kusinen och då är det dags att käka lunch med Soldier... 


A♥

Kommentarer
Postat av: MLuu

asw;



haha, aadu vi har det kul :D Du verkar ha det kul du med (y) Hur känner jag dig? XD

2010-07-11 @ 04:24:38
URL: http://michellesparadise.blogg.se/
Postat av: lucke

Tjenare, händer idag? :)

2010-07-11 @ 04:53:13
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: DENISE

sv: hihi tack:)<3

2010-07-11 @ 08:26:56
URL: http://denisebjrk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner