Annonser från BloggPartner

Missar bröllopet!

Hej!
Andra dagen fungerade mycket bättre än den första på dagiset, nu när jag känner alla lite bättre.
Men jag kom nyss på att jag är en av dem som missar Victorias bröllop, för jag ska spela handboll :) Sorry, prinsessan, ni får boka om, om ni vill att jag ska kunna se det ;) Nej, men jag vet inte om jag hade sett det ändå, är inte så insatt, men bara för den goda sakens skull och att det hör till så hade jag nog gjort det. Alltså via TV, om det nu sänds?
I vilket fall som helst så ska jag befinna mig i Uddevalla och Junicupen, en handbollscup utomhus på gräs, precis som Partillecup, fast Junicupen är ju nååågot mindre ;)
Inte min bild, som vanligt, klicka på bilden för att komma till bildkälla :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner