Annonser från BloggPartner

Taiwan

Efter 15 timmars flyg är man äntligen framme i Taipei. Hur var det att sitta på flygplanet? Usch kan jag bara säga, måste ha haft otur! Barnet som satt bredvid mig (2års åldern) måste ha minst spytt 4 gånger. Det gjorde inte så att jag mådde bättre, men men jag klarade mig ändå.

Bilder:

Landvetter flygplats

Flygplats i Wien. (helt osminkad, hur vågar jag visa mig xD)


Och då var man framme i Taiwan :D

Klockan här nu är 9.32 och det betyder att i Sverige är klockan 3.32
Snart ska vi iväg och käka.. Få se om det kommer upp något lite senare ;)
A♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner