Annonser från BloggPartner

Chokladbollar

Hellu!
I kväll har jag bakat chokladbollar. Eller vad säger ni; chokladbollar eller negerbollar? Oftast brukar jag säga negerbollar, men jag försöker säga chokladbollar så ofta som det går.
Hur som helst, så funderade jag först på att baka chokladbollar utan kakao, bara för att testa hur det blev. Sen så gjorde jag inte det ändå, utan jag tog i lite kakao ändå.
Ovanpå så tog jag inte pärlsocker, utan stössel. Det blir lite roligare färg då.
Så här ser dom ut:
Ni ser ju att de flesta redan är uppäta när dessa bilder togs. Jag tog lite bilder när dom var nyupplagda, men Sen så hittar jag inte sladden till datorn från kameran så då fick jag ta lite mobilbilder. Så är det ibland, det är inte mycket man kan göra.
Dom var goda i alla fall!
S♣

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner