Annonser från BloggPartner

Hitta vägen

Jag kollade runt lite på olika random-bloggar och fick inspiration från en som hade skrivit om en modevisning. Då var det en tjej som hade en karta över Afrikas länder på sig. Så jag tänkte se om jag kunde hitta någon cool sådan t-shirts eller något liknande. Resultatet av min sökning:
En skjorta med en karta över Storbritannien.
En t-shirt med ett tryck som Afrika. Den föreställer fåglar som flyger ifrån Afrika. Det tolkade jag det som i alla fall. Jag tyckte den var snygg!
Lite coolt med sin stad på tröjan kanske? Det skulle jag tycka! Haha, kreativt i vilket fall som helst!
Sista t-shirten. Tyckte det var coolt med en världkarta som var omgjort i de färgerna. Det är ju sådana som män kanske har på slipoveren? Jag tyckte i alla fall att den var snygg =)
S♣

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner