Annonser från BloggPartner

Ursäkta

Jag tänkte bara säga att...
Jag hade ju lite bråttom igår när jag slängde in inlägget, men jag tyckte också att bilden var väldigt lik Elin Lanto. Men eftersom att jag sökt på ett annat namn så antog jag att det var hon, jag hann inte tänka så mycket.
Även om du nu är så att det råkar vara Elin Lanto, så förstår ni ändå vem jag menar, om ni tittade på Körslaget.
Dessutom är Elin och Anna rätt lika dom också, Anna kanske har många hemliga barn?
Hur som helst så vet ni nu, att jag fortfarande satt och tittade på TV som jag slängde ihop inlägget - fort och fel kanske man kan kalla det för, men jag orkar inte göra om inlägget för det!
Så nu får ni leva med att störa er på att det är en bild på Elin Lanto som visas I Lindas namn.
Så det så!
S♣

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅH TACK!:)<3333

2010-03-22 @ 07:16:40
URL: http://denisebjrk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner