Annonser från BloggPartner

Så gooo!

Smokie - living next door to Alice
Så jäkla go rytm i låten. Enkel text vilket gör den till en go allsång. Älskar'n! men det är väl bara jag, men det står jag för ;)
Tänkte slänga in ett inlägg idag, så det blir ju lite halvt random, men det gillas. I morgon är resten av munkygänget lediga medan jag ska upp till skolan kl. 08.00 för att skriva NP uppsamlingshit som absolut inte gick att skriva någon annan dag än just den torsdagen då just vi va lediga, enligt rektorn. För det ska tydligen vara en speciell svenskalärare, men jag menar på att de spelar ingen roll vilken lärare det är eftersom att man ändå gör provet för säg själv så... Jag fattar inte varför? Bara det är en lärare som vaktar, men vem det är spelar ju ingen roll. Just den här svenskaläraren som vi ska ha kan just bara på torsdagsmorgonen. Och förra veckan när jag skrev ett annat prov så hade jag massa tid över men då fick man inte skriva två NP samma dag.. Typ DAMP! ;) Nej, men ärligt, trött på denna konstiga skola blir man ju... När det är ledig dag ska alla få vara lediga!
Men ha så kul alla ni som är lediga i morgon och ja hoppas att ni ger mig en tanke och känner sorg för att jag måste vara i skolan ;)

Kommentarer
Postat av: isabella*såklart :)

gött som fan med ledighet säger jag bara :D

men nus ak jag sova och jag saknar dig<3 fast vi ses ju imorgon;) pusshaj:*



ps.lider med dig(a

2010-05-06 @ 23:57:42
URL: http://isabellastrm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner