Annonser från BloggPartner

Sjukt bra kvalité!

Här är min outfit (typ) till spexfotot! Spännande att få se i förväg va? ;)
Ja som ni ser är det väldigt dålig kvalté - både på kortet och på kläderna. :) Smart va? Måste ju göra så att det blir lite sammanhängande ;)
Fotot blir taget på måndag, och för er som inte ser(vet) vad just jag ska vara så ska jag vara slav. Just de, ni hörde rätt! :D
För övigt har det blivit riktigt härligt sommarväder! helt utan regn! Det är säkert! Det kom SNÖ... Jippie! *happyface* :D .__.
Det är ett tecken gott folk ;) så ta vara på era två sista år i livet ;)

Kommentarer
Postat av: isabella*såklart :)

så underbart snygg är du slavfriiiend:C

snö........



svar: ansträngde - i onödan? gumman min jag ville bara göra så at du förstår och vet att jag har rätt(a)



MGV är murvelgjurtillvänster:)

<3

2010-05-04 @ 20:20:15
URL: http://isabellastrm.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

dey man måste börja göra är att köpa sig ett domän namn :d kram

2010-05-04 @ 22:05:56
URL: http://myzaans.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner