Annonser från BloggPartner

Nästa - Frisören

"Di di di, nästa - frisören!
Tänk på avståndet mellan vagn och plattform när du stiger av."
Skämt och sido, nu ska jag ner till frisören, min mamma har klagat en tid nu på att mitt hår är slitet. Mot min vilja så måste jag hålla med. Jag vill inte klippa mig :( Eller rättare sagt, jag vill inte att mitt hår ska bli kortare, jag vill att det ska bli längre, så hon får klippa ytterst lite! ;) Jag vill nämligen ha långt, fint hår till studenten! :)
Men, men det känns så fräscht och gött i håret när man klipper sig, så det här kommer nog bli bra ändå! :) Dessutom så älskar jag när frisören håller på med håret. Plus att när frisörer plattar mitt hår så håller det upp till 3 dagar, fast när jag plattar själv så kanske det håller max en dag. Så det är grymt bra! ;)
S♣

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner