Annonser från BloggPartner

Ny t-shirt

Efter att jag hade varit hos frisören så passade jag på att gå på stan en sväng. Då köpte jag två julklappar (redan!) En till mamma och en till pappa, och så köpte jag även denna t-shirten.
179,95 :- Vero Moda (så onödigt med ,95 på slutet)
Jag blev nöjd med håret tillslut. Jag älskar doften av deras hårprodukter i håret och håret känns riktigt friskt! (Det var inte jätteslitet, men att bara toppklippa gör stor skillnad!) Det enda jag inte gillar är längst ut i vissa toppar ser det "för" rakt avklippt ut. Det är nästan så att håret går ihop i små "klumpar" eller vad man ska kalla det. Det är lite svårt att förklara, och det vill inte fastna på bild heller. Men efter att man har duschat en gång, så brukar det bli snyggt, i alla fall på mig :)
S♣

Kommentarer
Postat av: nellie

Sv; För mej är Justin en förebild.

Han har visat att man aldrig ska sluta kämpa, aldrig sluta drömma..

Han gick från att vara JÄTTE fattig. Till att tjäna huuur mycket som helst.

Han sjunger desutom som en gud och är riktigt snygg. Och det är ju alltid som pricken över i:et.



Hoppas det var svar på din fråga!!

2010-11-15 @ 15:12:56
URL: http://nnellies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner