Annonser från BloggPartner

Dödens eld

Hej!
Idag när jag och min bror skulle värma mat i våran (gamla) micro så började det lukta bränt efter ett tag. Då ropar mamma till och bara "DRA UT SLADDEN, DET BRINNER JU!" Shit jag bara flydde rummet och lät dom andra fixa med det och lyfta ut den på trappan. Värsta läskigt att det brann. Tänk så hade vi åkt iväg så hade allt brunnit ner när vi kommer tillbaka :O Man såg ju att det brann också! Alltså det flammade upp inuti den grejer. Så nu ska den till tippen.
R.i.P ♥
Farväl, hoppas att du har haft ett bra liv i vårt kök! ♥
Eftersom att jag inte tog kort på själva "branden" eftersom att jag flydde elden så fick jag göra en "typbild" i efterhand. ;)
S♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en trevlig helg! :)

2010-10-03 @ 17:11:07
URL: http://cviklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner