Annonser från BloggPartner

Mitt hår det senaste året

När håret blivit solblekt under sommaren betyder det att det blir trist utväxt till hösten/vintern, i varje fall för mig. Frågan är nu vad jag ska göra för att liva upp håret. Antingen låter jag det vara (utväxten kommer inte bli mörk, men lite gråaktig och tråkig), eller så slingar jag (kanske inte blir så bra med för ljust hår till vinterblek hy?) eller så tonar jag håret (fast inte så mycket som förra vintern, utan mest för att få lite livligare eller jämnare hårfärg). Jag blir så sugen på att göra något med håret nu när så många gör det - inklusive A ;)

Såhär blond var jag förra sommaren:
Nackdelen var att utväxten såg jättemörk ut → jag färgade/blonderade ofta → slet antagligen på håret
Sedan blev jag sjukt trött på håret så tonade det mörkt:
Även nu fick jag utväxt fast ljus istället - gah!
Så vid jul drog jag till frissan och gjorde slingor för att hamna nära mina naturliga hårfärg:
Sedan har jag helt enkelt låtit håret växa och blekas av solen:
Men nu då?
♥I

Kommentarer
Postat av: sara

oj, de känns inte som att det var så mörkt när du slingade det hos frisören, men där ser man :o

Jag skulle försökt tona de i din naturliga vinterfärg, fast inte så "grå" i så fall :) ^^Mycket till råd va? ;)

2010-10-03 @ 19:15:38
URL: http://munky.blogg.se/
Postat av: sara

sista bilden är ju dessutom från innan sommaren om du förstår hur jag menar, så nu är det väl ännu ljusare :o

2010-10-03 @ 19:53:42
URL: http://munky.blogg.se/
Postat av: i

haha ja tack så mkt för ditt kloka råd ;)

men du har rätt, bara att mitt vinterhår är ju typ grått så det får bli typ mellanblont/ljusbrunt tror jag ^^

2010-10-03 @ 19:55:37


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner