Annonser från BloggPartner

Angående utbytet

Jo, angående utbytet med den tyska skolan så fick vi lite mer information idag ;)
Det verkade inte som att det var så många (i vår grupp i alla fall) som ville åka ner. Det gör ju givetvis att jag har en större chans. Dessutom så tidigare år, så har dom till och med haft svårt att fixa folk som åker ner, vilket gjorde att personer från även steg 1 och steg 2 åkte med ner. Så det är ganska säkert ändå att jag kommer få åka med! Dessutom är mina föräldrar positiva till utbytet. Det kostar inte något, vilket är nice, men man får ju hit en av dem sen och får ta hand om den personen en vecka, men inga problem enligt mina föräldrar :D Hihi!
Resan kommer alltså ske i vår sen (april). Och man är borta en hel vecka! Jag tycker själv att det verkar jättekul, jag fattar inte att inte andra folk i min klass skulle tycka att det vore roligt? men, men, det ökar ju bara mina chanser att komma med, så jag klagar inte ;) Hehe. (Jag vill ju såklart att det ska åka med några roliga människor från Sverige också, så att det inte blir bara... ja... ehm... nördar? förlåt♥)
Neubrandenburg, hier komme ich! (vielleicht)
(För att ni ska veta vart det ligger...)

Kommentarer
Postat av: i

meeeeeeh ja vill också! vad heter din lärare? för min är värsta b****en ^^

2010-09-02 @ 21:40:44
URL: http://munky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner