Annonser från BloggPartner

Brumbrum

Titta vad fint jag parkerar!
Jag var ute och övningskörde för första gången igår. Pappa visade hur det funkar och sedan fick jag köra omkring på en stor parkering. Det var kul fast läskigt och jag fick hjärnsläpp några gånger, men kände mig faktiskt riktigt proffsig då och då. Använda blinkers, starta och ratta gick bra, men svårare var det att hålla koll på koppling, växlar, gas och broms. Råkade gasa när jag skulle bromsa och så kärringstopp några gånger hehe... Men jag har tid att öva och förhoppningsvis blir det körkort vid 18. Det går nog bra, det är väl som Need for Speed eller radiobilarna typ? ;)
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner