Annonser från BloggPartner

För jag har bara regn hos mig...

Tjolahoppsan!
Idag har jag varit i Tibro igen, men det blev icke någon träning idag! Nej för det var lagfoto - utomhus! Hjälp, inte för att jag tror att jag såg sådär jättevacker ut men det får gå an ;) Eftersom att jag inte visste att kortet skulle tas ute och att man var tvungen att korsa en grusparkering för att komma till stället där vi skulle fotas, så hade jag mina inneskor med mig... Great! säger jag bara..
Tillbaka till Munkytown sen så fick jag vänta i 50 minuter på min buss :( Dessutom så regnade det i Munkytown när jag kom dit och jag hade skinnconverse, och jag skulle ! inte bästa kombinationen kan jag väl påstå... Träffade dock en trevlig tösabit på bussen, så jag satt inte där i min ensamhet i alla fall ;)
skinnconverse     +     regn     +     gå     =     ingen bra kombination

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner