Annonser från BloggPartner

Grönt ljus för Tibro

Igår på träningen så fick jag mitt matchställ! :) Första gången typ jag får välja nummer själv och inte bara blir tilldelad ett. Mitt val föll på nummer 8 :) På söndag gäller det! Min seriepremiär i Tibrotröjan mot just mitt gamla lag, så det ska bli riktigt kul! Sjukt nervös givetvis... ;)
(den är alltså tvättad om ni kanske undrade det. Anledningen till varför den är fläckig är för att det är gammalt klister på den ;))
Dom är ju så generösa i Tibro så jag fick en uppvärmningströja också! :) Själv så har jag aldrig uppvärmt i en uppvärmningströja, utan jag har värmt upp i matchställ med en träningsoverallsjacka över. Men nu på söndag blir det även premiär för mig och uppvärmningströjan ;)
Jag vet, det är nummer 7 på den och 8 på matchtröjan. Men det är denna jag kommer ha tills dom har tryckt en med mitt ordinarie nummer på, så tror jag att det är i alla fall ;)
Riktigt glad och nu känns det verkligen som att jag har kommit in i laget. Alla är också så sjukt trevliga! :D
Anledningen till att jag är nervös inför söndag är för att jag har ingen aning om hur mina f.d. medspelare kommer reagera mot mig, om dom kommer hälsa på mig eller om dom kommer låtsas om att dom inte känner mig. Det är ju inget jag kan sitta och spekulera i nu, utan det blir som det blir och när det väl är dags för match, då kommer jag vara grymt taggad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner