Annonser från BloggPartner

Helg och SD

Hallojsan!
Yes, nu var det helg igen! Har varit rätt trött i veckan så ska bli skönt med lite helg :) Dessutom så känns det som att denna helgen kommer bjuda på något extra, så det blir nice! ;)
(Ursäkta för dålig uppdatering, det har mest blivit fokus på skolan etc. nu de första veckorna...)
Igår gjorde jag ett test om vilket parti som matchar mig i valet 2010 på svt.se man får leta lite för att hitta testet, men gå in på valet 2010 så hittar man det! :) Själv matchar folkpartiet mig mest, så det känns väl bra ;).
Angående detta kom jag även på att jag inte hade sett SDs (sverigedemokraternas) valfilm. Därför sökte jag upp den på youtube.

Alltså det är klart att SD visste att det skulle bli en provocerande film. De förväntar ju sig en debatt om den. Det gör ju att partiet får uppmärksamhet och det är lite av deras natur att provocera och man förväntar sig lite knäppa saker från dem. Så jag blev inte direkt förvånad när deras valfilm ser ut som den gör. Även jag tycker att den är provocerande och sjuk, men jag reagerar inte så enormt eftersom att jag vet vad SD står för och har för åsikter...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner