Annonser från BloggPartner

Kram!

När jag och S var ute och gick igår kväll diskuterade vi bland annat hur man kramas. Jag brukar göra den första (om jag är den i rosa). Kanske för att jag är kortare än de flesta jag kramar - jag vet inte men känns mest natutligt för mig. Konverstaionen mellan oss lät kanske lite udda ibland: "Jag kör alltid underst" "Du som är kort borde väl egentligen vara överst?"
Den längst ner är en kombination som också funkar bra. Presidentkramen är lite fail för båda vill olika - då blir det inte bra. Men ofta löser sig kramen och blir bra.
Uppdatering: Jag hann inte skriva klart inlägget för jag skulle på träning så S fick skriva klart men det ordnade sig ju fint ändå ;)!
I♥

Kommentarer
Postat av: sandra

hah oke :p

2010-09-08 @ 18:56:40
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Haha okej ;D

allt bra? :)

2010-09-08 @ 19:53:32
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner