Annonser från BloggPartner

När ingenting inte betyder ingenting

Hejsan hoppsan där!
Jag har egentligen ingenting att blogga om, därför bloggar jag om något ingenting, för jag är nämligen sugen på att blogga! ;) Därför tog jag en tuff bild idag igen, med min webbcam:
Såhär ser jag (inte) ut när jag bloggar! ;)
Ett meddelande till alla snyggingar som läser vår blogg och som går i min klass:
Jag har gjort klart Samhällskunskapsuppsatsen och LÄMNAT IN den ;) Känn ingen press men jag är redan klar. Hur långt har just du kommit? ;)
Jag blev såhär glad när jag blev klar:
Var detta ett inlägg om ingenting?
svar: ja!
(jag är expert på just ingenting!)

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. vad roligt :D

2010-09-14 @ 17:10:36
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: ♥ Viki ♥

Sv; Ooj, krya på dig! <3

Tack sötis! <3

Allt bra idag? :)

2010-09-14 @ 20:16:22
URL: http://vikisblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner