Annonser från BloggPartner

Peanut butter time!

Jordnötssmör är mitt favoritpålägg just nu. Egentligen vet jag inte vad som är så gott med det, men på senaste tiden har jag blivit sjukt sugen på det! När jag var liten tyckte jag inte alls om det men nu... mums haha.
Vi köpte först hem Skippys jordnötssmör och när den tog slut blev det Green Choices ekologiska jordnötssmör. Jag tycker nog bäst om Skippys, fast den andra är lite krämigare om man gillar det. Och det känns bra att den är ekologisk.
Man kan göra massa olika kakor och grejer med jordnötssmör, men jag har det typ bara på mackan. Jordnötssmöret innehåller ju mycket fett (och inte direkt bra fetter) men faktiskt är jordnötssmör rätt nyttigt. Det innehåller mycket protein och fibrer och dessutom mineraler som järn, zink och kalcium.
Yay!
♥I

Kommentarer
Postat av: ♥ Viki ♥

Sv; Det var nära! :)

Allt bra idag? :D

Kramar <3

2010-09-10 @ 15:02:09
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: Erik

Kör med jordnötssmöret till höger. Dvs Green Choice. Nyttigare. Jämför t.ex. jordnötshalten på burkarna.

2011-03-12 @ 21:30:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner