Annonser från BloggPartner

Sista dagen med 50-öringen

Idag är det sista dagen som 50-öringen går att betala med i Sverige. Själv brukar jag bara störa mig på när man får en 50-öring, känns bara så onödigt, så jag tycker det är bra att dom försvinner ;)
Vad ska ni göra med era 50-öringar sista dagen? Själv har jag redan lämnat in dem till välgörenhet för childhood m.m. på min bank! (Flera stora företag har gått ihop och samlar in tillsammans) För då vet man att de stackars små kopparmynten kommer till nytta!
Goodbye!
Gör en insats - var med i insamlingen!
S♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner