Annonser från BloggPartner

Sjuk, ensam mamma

Hallihallå!
Efter Nv-dagarna (som var på flämslätt, A lägger upp filmer senare) och efter konfaläger i skogen (jag är ledare) så har jag gått och blivit rätt hes och förkyld. Jag hoppas att jag orkar med skolan denna veckan ändå, för alltså om man missar en dag så kommer man ju ligga efter känns det ju som, även om det bara är en dag.
Hur som helst, jag satte på spotify och då fick jag en glädjande reklam! (HUR KAN SPOTIFYREKLAM VARA GLÄDJANDE??? tänker ni då..) Jo, det påminde mig att det är ju "Ensam mamma söker" premiär i kväll! :D Jag tycker faktiskt att det är roligt ;)
Nörd som jag är printscreenade jag reklamen...
i kväll kl. 20.00 tv3 ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner