Annonser från BloggPartner

Smultron i öronen

Idag hade jag två och en halvtimme hål i skolan! Då bar det av till stan och jag köpte bland annat ett par örhängen (BikBok rear smycken endast 19 kr):
Förresten måste jag visa hur duktig jag blivit på att fläta nu ;). Titta bara vad jag gjorde på Josse häromdagen:
Så i natt blir det nog inbakad fläta → lockigt hår → behöver inte fixa håret på morgonen
Snart ska jag iväg och taekwonda lite (även fast jag är sjuk...)
Uppdatering: OMG! BikBoks hårsnoddar S-U-G-E-R!! Använde en för första gången nu och den gick sönder innan jag hann sätta den i håret!
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner