Annonser från BloggPartner

Ein bisschen orolig

Hejhopp!
Jag fick ett mail idag från Coop, där jag sökte sommarjobb och helgjobb. Tyvärr hade jag inte fått tjänst som sommarjobbare, och jag börjar bli lite orolig nu att det inte kommer bli något jobb i sommar! Jag vill så gärna ha ett, men men.. Får helt enkelt vänta och se. Men om jag har tur så kontaktar Coop mig i höst sen angående helgjobb! :)
Än så länge kan jag vara relativit lugn. Senast i slutet av maj har en del ställen jag sökt "redovisning" på vilka som fått anställningarna, så det är det jag hoppas på nu!
Annars får jag väl helt enkelt göra något annat i sommar. Tagga kusten tjejer!? ;)
S♣

Kommentarer
Postat av: zandra

jag ska gå och kolla på en brasa och sen blir det nog myskväll med pojkvännen

2011-04-29 @ 21:32:08
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: Annelii- <3

- Så snygg header! :)

2011-04-29 @ 22:05:17
URL: http://anneliswebb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner