Annonser från BloggPartner

Hundraåringen

Fick ett tips av en god vän jag träffade på Gran Canaria som verkligen var king på språk att man skulle läsa mycket. Det var nyckeln till att utveckla sitt språk fortast. Jag har aldrig varit något fan av böcker, men han gjorde att jag ville ge det här med läsning en ny chans. Eftersom att jag åker till Neubrandenburg om cirkus 2 veckor så tänkte jag att där kommer jag öva min tyska, och delvis engelska skulle jag tro, så valde jag att börja med en svensk bok som har blivit mycket hyllad här i Sverige.
Boken heter...
"Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann".
Jag har hittills inte kommit så långt, drygt 100 sidor, men man blev verkligen fast direkt och humorn är av ett eget slag. ;) Tipsar verkligen om denna bok!
S♣

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner