Annonser från BloggPartner

Ska se Rihanna i november!

Rihanna kommer till Stockholm i höst och gissa vem som har bokat biljetter? Jag och Linn hihi! Den andra november ska vi se Rihannas konsert i Globen och jag börjar redan tagga alltså. Har inte lyssnat så mycket på henne tidigare, men hennes senaste album Load är väldigt bra och så är hon så jäkla cool... Kan tänka mig att hon bjuder på en bra show.
Jag gillar hur Rihanna sjunger i "Man Down". Hon låter så jamaicansk, fast det gör hela låten i och för sig.
♥I

Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK BLOGG

Skulle du vilja vinna en JumpIn konkurrent till One Piece? Då tycker jag du ska gå in på den här länken : http://viktorfrisk.com/2011/february/vinn-en-jumpin-mjukisdress.html#comment Lycka till, till de tävlande!

2011-02-28 @ 22:05:44
URL: http://www.viktorfrisk.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner