Annonser från BloggPartner

Spännande!

Har precis varit på möte angående mitt Veronautbyte med skolan. Om knappt tre veckor drar jag till Italien, WOHO! Jag fick min italienares brev och han verkar rolig, dock en lite överbeskyddande bror haha... Jag tror dom parade ihop oss eftersom att jag också sportar, gillar att lyssna på musik och tycker om att vara ute och ha kul, annars hittade jag inte så mycket likheter.
Vi som åker ska bland annat vara med i ett mediaprojekt inom den italienska skolan, besöka Venedig, göra studiebesök på ett företag, rundvandra i Verona, åka på utflykt till Gardasjön, festmåltida och spendera tid med den italienska värdfamiljen (umgås med italienaren och hans kompisar!). Jag är så himla taggad!
♥I

Kommentarer
Postat av: isabella*såklart :)

Åh vad kul eller :D hoppas du får det gottigt! <3

2011-02-25 @ 08:11:26
URL: http://isabellastrm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åhh va kul :D

2011-02-25 @ 14:26:43
URL: http://barajagjohannaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner