Annonser från BloggPartner

Taggad för helgens läger!

Nu är jag redo för helgens skidläger! Vi ska åka till Hovfjället med mina små äventyrskonfirmander, tror att det kommer bli riktigt roligt! Så inför lägret har jag införskaffat mig lite nödproviant i form av...
Tror dock inte jag orkar fläska i mig hela köret, men det är bättre att ha för mycket än för lite! Eller...? ;) Fatta att man känner sig feting dum och tjockis när man står där med varorna på bandet... Inte pinsamt eller så, nej då! Man kan ju inte heller börja förklara varför man köper massa onyttigheter mitt i veckan, men dom får väl tolka det hur dom vill! ;)
I morgon drar vi alltså, jallahejdå!
S♣

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

mumms gott:D

2011-02-24 @ 19:36:42
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: isabella*såklart :)

det där är ju ingenting mot vad jag har tänk ta med mig.. får la ta och banta ner på min inköpslista :$ men som sagt, bättre för mycket än för lite!

kyss, vi åker idag!<3

2011-02-25 @ 08:13:34
URL: http://isabellastrm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner