Annonser från BloggPartner

I'm going to Italy, baby!

Jag ska precis som S åka på ett utbyte med skolan, fast till Italien! Idag fick jag reda på att jag få bo hos en Stefano i Verona :D. I mitten av mars åker vi så det är bara ungefär en månad kvar - längtar! Så nu kan jag lära känna personen lite innan.
Verona är mest känd för att Romeo & Juliet utspelar sig där, men de har bland annat en känd bro/flod och en gammal gladiatorarena. Vi kommer stanna en vecka och bland annat åka på utflykt till Venedig med skolan. Sedan kommer italienaren hit i april och då får jag visa Sverige.
Balkongen som Romeo klättrar upp till... ;)
Jag kan förresten ingen italienska... Jag läser spanska och tyska, men jag har laddat ner en "Talk Italian"-app så får öva lite med den haha. Borde även läsa på lite om staden.
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner