Annonser från BloggPartner

Grönt bälte i Taekwon-do

Woho! Igår graderade jag mig till 6 kup i Taekwon-do! Jag levlar upp alltså ;) Så nu har jag inget mindre än grönt bälte. Jag räknade ut att om jag graderar varje termin framöver får jag svart bälte om tre år. Känns som en evighet dit och det krävs mycket ork och vilja. We'll find out om jag fortsätter med sporten så länge.
Riktigt glada ninja-barn som nu kan slänga av sig gulbälterna
Hell yeah! (ser ni hur jag håller bältet med vördnad...)
♥I

Kommentarer
Postat av: Thomasanne

Thank you for the informative website

2011-12-15 @ 08:49:03
URL: http://thomasanne.blogbrief.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner