Annonser från BloggPartner

Min kära räls

Wä! Är lite besviken just nu... Trodde att jag skulle bli av med tandställningen innan hösten, men jag ska tydligen ha den ungefär fem månader till. Jag hinner i alla fall ta ut den innan jordens undergång 2012 så det är ju bra.
Jag tycker inte att det utseendemässigt gör så jättemycket för jag är van vid den och många nyare kompisar vet inte ens hur jag ser ut utan tandställning. Men det är jobbigt att borsta tänderna så jävla noga varje dag och flourskölj och allt vad det heter. Dessutom kan man i princip inte äta äpple (utan att skära upp det) eller baguetter. That sax! (hihi)
Men det är bara att gilla-la-la-la läget
Bild från i julas när jag fått min fina nya dator med webbkamera! Se så glad jag var
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner