Annonser från BloggPartner

Lär känna oss - del 3 (av 3)

Nu kommer den sista delen av lär känna oss :) anledningen varför det tog så långt tid är att mitt internet cpar fortfarande (-_-')
Jag heter Amy och är 16 år (men fyller 17 i sommar) och är kines/vietnames dock kan jag inte vietnamesiska men jag kan kinesiska. Jag går i samma klass som S dvs. att jag går i natur =)

Hmmm vad brukar jag göra på min fritid då? Jag älskar att dansa, har gått i dans typ 6 år tror jag, men dock har jag slutat med det nu (kör lite själv hemma istället ;) ) Jag dansar främst Rnb men även hip hop samt lär mig vissa danser från kpop MV. Som de flesta asiater lyssnar jag också på kpop (koreanskt musik). Just nu är You and I med Park Bom högst på min kpop topplista ;). Min musik smak är väldigt blandat, lyssnar typ på allt :)

Vad jag mer älskar är shoppa, äta och att resa :). Mitt favorit resemål är Taiwan, lyckligt lottad ska jag dit i sommar igen.

 

En riktigt nice bild på S och mig ;D

A♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner