Annonser från BloggPartner

Me and my microphone

Nu har den otroligt populära och utspelade låten Mikrofånkåt kommit ut på spotify i engelsk version. Denna verisonen heter My & my Microphone och enligt mig är den ganska bra, men jag gillade mer den svenska versionen första gången jag hörde den. Nu lyssnar jag hellre på den engelska pga att, som jag sa tidigare, den svenska versionen är så utspelad! Den engelska versionen har funnits i någon månad, men det var först nu jag såg att den kommit ut på spotify.

Spotifylänk!

Kommentarer
Postat av: Denise♥

Sv: okej :D tack så mkt!

2011-03-04 @ 09:00:43
URL: http://niiisans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner