Annonser från BloggPartner

Slingor som blev blondering..?

För det första så råka jag köpa fel färg... Eller ja, det var tänkt att bli bara slingor, men jag råka ta blondering, vilket gjorde att färgen inte riktigt räckte. Ändå blev det rätt så bra. Visst det kanske ser enormt orange ut på "efterbilden", men då ska man komma ihåg att där har jag inte hunnit använda mitt silverschampo en enda gång efter färgningen. Jag lovar, det gör enorm skillnad, jag använde det idag igen, och det blev mycket bättre färg, alltså inte lika gult eller vad man ska säga. (på "förebilden" hade jag använt silverschampo i ca 4 månader, vilket gör att de blir lite mer "gråtonigt" eller va man ska säga, vilket gör att "efterbilen" ser extra orange ut, så det kommer bli bättre sen... ;)
(Förresten, mina axlar kanske ser efterblivet ojämna ut, men så är det inte! x))
... Eftersom att jag också har även fått en tid hos frisören nu på tisdag (om exakt en vecka) för att rätta till det, jag har ju vissa "fläckar" som inte har så mycket färg. Det känns grymt nice att mamma kunde fixa en tid med så kort varsel, dessutom kommer jag ju fräsha till håret, eftersom att det ingår klippning! "Ur allt ont kommer det alltid något gott!"
S♣

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Tyvärr så vart du inte med i "Final-listan" men du får jätte gärna gå in här och rösta på vem som du tycker ska bli "Dagens blogg" --> http://mallseh.blogg.se/2011/march/final-listan.html



Kram kram /Malin

2011-03-08 @ 18:25:39
URL: http://mallseh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Okeii, får kika in då:)

2011-03-09 @ 16:13:49
URL: http://barajagjohannaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner