Annonser från BloggPartner

Kul att slåss

Känner mig lite mörbultad efter dagens Taekwon-do träning då vi fick köra kamp. Det var väldigt roligt och jag lär ha blåmärken imorgon. Men det blir nog inte lika illa som efter mitt första graderingsläger då jag såg ut såhär:
På tal om Taekwon-do och min klubb måste jag påminna om att det är Taekwon-do VM i Nya Zealand 9-13 mars! Jag är väldigt stolt över min klubb som skickar hela sex tävlande till mästerskapet. Dessutom är vår huvudtränare landslagsledare. Kommer verkligen hålla tummarna!
ITFsverige
Bild från Taekwo-do EM som förra året hölls i Skövde aka Munkytown:
♥I

Kommentarer
Postat av: ♥ESSEY♥

Sv: Samma här ;)

2011-03-02 @ 17:15:33
URL: http://esseys.blog.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner