Annonser från BloggPartner

Yesstyle

Nu har jag ännu en gång klickat hem några plagg från yesstyle, borde försöka sätta stopp på det! Men kläderna är så mycket billigare än Sveriges, dessutom är dem snyggar också :). Var bara tvungen att handla lite extra eftersom jag skulle köpa en klänning till min syrras bröllop i sommar, så lika bra tänkte jag.
Här kommer några bilder från de jag klickade hem :). Förresten så är jag inne på en hängsle/jumpsuit stil just nu, men kan dock inte hitta några i Sverige :(

A♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du ungefär hur mycket frakten ligger på?

tack

2011-04-16 @ 21:53:06
Postat av: Moa

Hej! Funderar på att handla lite från yeestyle, undrar bara om det har funkat bra? Har inte hört så många som handlat därifrån så det kändes lite osäkert med tanke på de billiga priserna... kostade tull eller någonting annat för dig? Tacksam för ett svar!:) Mvh Moa

2011-12-02 @ 15:43:08
URL: http://moamariakarolina.devote.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner