Annonser från BloggPartner

Oktober!

Hejsan alla!
Idag var jag och tog sista sprutan mot livmoderhalscancer. Känns skönt att det var sista, gillar verkligen inte att ta sprutor. Jag sa till henne att jag var ganska spänd i muskeln idag, eftersom jag hade tränat nyligen. Då fick jag ligga ner och ta sprutan, vilken är ett jättebra tips till alla er som ska ta sprutor, LIGG NER. Det gjorde faktiskt inte alls ont då. Lägg handen på magen också för då slappar man av helt i armen, man lär sig något nytt varje dag ;).
bjuder på en allmänt död bild ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner